EUROCARGO: KAMION KOJI GRAD VOLI.

EUROCARGO je savršeno vozilo za dostavu od vrata do vrata, za misije širom grada i za sve druge poslove u gradskim središtima. Zahvaljujući idealnoj širini kabine (2,1 m), velikom uglu upravljanja (52 stepena) i niskom krugu okretanja u svojoj kategoriji (malo ispod 11 metara za verziju s međuosovinskim razmakom od 2790 mm), savršen je za zadatke u urbanim područjima.

 

UDOBNOST I ERGONOMIJA NA VISOKOM NIVOU.

Komande na upravljaču omogućuju vozaču potpuno sigurno korištenje radija i telefona. Vozilo također ima više ergonomskih kontrola za kontrolu klime, svjetla i automatski/automatizovani mjenjač. Sve ima svoje mjesto, na dohvat ruke: ima puno pretinaca za stvari i dokumente, posebne pretince za kartice i šipku za vješanje na zadnjem zidu kabine.

Na konzoli sa vozačeve strane nalaze se dva praktična držača za boce, utičnica od 12 V i opcija za utičnicu za komprimovani zrak.

Unutrašnjost kabine opremljena je sjedalima obloženim elektro-zavarenom tkaninom; opcijski je dostupno vozačevo sjedalo visoke udobnosti sa vazdušnim vješanjem, s potpuno podesivim naslonom, sigurnosnim pojasom podesivim po visini, presvlakama dvostruke gustoće i ventilacijom. Naslon za ruke dostupan je kao dodatna oprema za sva sjedala sa vazdušnim vješanjem.

Zahvaljujući linearnoj armaturnoj ploči i kompaktnim dimenzijama tunela motora, vozač može lako napustiti vozilo s bilo koje strane kabine.

 

SIGURNOST: VAŽNOST PREVENCIJE

Osim svoje robusnosti i pasivne sigurnosti, EUROCARGO štiti vozača i teret zahvaljujući:

  • VAZDUŠNI JASTUK ZA VOZAČA
  • AUDIO I BLUETOOTH™ KOMANDE NA VOLANU
  • NAPREDNI SISTEM KOČENJE U NUŽDI
  • ADAPTIVNI TEMPOMAT
  • KOČNI SISTEM SA ABS-om I ASR-om
  • ELEKTRONSKA KONTROLA STABILNOSTI VOZILA (EVSC) SA POMOĆI PRI KRETANJU UZ BRDO
  • LED DNEVNA SVJETLA
  • KSENON PREDNJA SVJETLA

 

VEĆA FLEKSIBILNOST, NIŽA POTROŠNJA GORIVA I ODRŽIVOST

Motori na EUROCARGO-u su Tector 5 četverocilindrični 4,5-litreni i Tector 7 šestocilindrični 6,7-litreni dizelski motori. Asortiman uključuje sedam nivoa snage od 160 do 320 KS, s najvećim okretnim momentom od 1100 Nm, upotpunjenim CNG motorom koji isporučuje 750 Nm obrtnog momenta i 204 KS. Ovi motori su upareni sa 6- ili 9-brzinskim ručnim mjenjačima, 6- ili 12-brzinskim automatskim ili automatskim mjenjačima s pretvaračem obrtnog momenta.

Ekskluzivni IVECO HI-SCR sistem naknadne obrade je lagan i efikasan te eliminiše

zastoje regeneracije.

 

Nadalje, EUROCARGO Natural Power je posebno udomaćen u većim gradovima – njegova niska emisija znači da je dopuštena vožnja u zonama ograničenog saobraćaja, a njegov tihi rad (5 dB tiši od dizela) čini ga savršenim za rad noću.

 

RADNI KOLEGA NA KOJEG SE MOŽETE OSLONITI

EUROCARGO privlači kupce zbog svoje pouzdanosti i robusnosti: dva kvaliteta koje dolaze od šasije, napravljene su iz teškog prevoza i dizajnirane da budu izdržljive i da izdrže veća opterećenja (npr. neuravnotežen teret ili nagla promjena smjera).

Kako bi se prilagodio bilo kojoj vrsti misije, EUROCARGO nudi mnogo različitih rješenja vješanja: parabolične, polueliptične lisnate opruge i vazdušne ovjese. Vazdušnim ovjesima upravlja ECAS (Electronically Controlled Air Suspension) sistem, koji garantuje konstantan položaj vozila bez obzira na nivo opterećenja.

Prednja i zadnja osovina te kočioni sistem garantuju da mehaničke karakteristike ostaju pouzdane tokom vremena. Sistem kočenja je vazdušno-hidraulični u rasponu od 7,5 do 10 tona i potpuno vazdušni u rasponu od 11 do 18 tona. Sve verzije 4x2 standardno su opremljene disk kočnicama.

 

 

 

 

SVESTRANOST

 

Od dostave do izgradnje, od prevoza hladnjačama do gradskih usluga, EUROCARGO je najsvestranije vozilo u svojoj kategoriji, a takođe ga je lako nadograditi. Izrađen od čelika visoke čvrstoće livenja, okvir šasije može primiti karoseriju dužine od 4265 do 10175 mm; bočni elementi su paralelni po cijeloj dužini i unaprijed su konfigurisani kako bi se pojednostavila montaža nadogradnje.

Eurocargo nudi tri različite vrste kabine kako bi zadovoljio zahtjeve svakog posla: dnevnu kabinu, kabinu za spavanje i kabinu za posadu.

EUROCARGO je ukupno dostupan u 11.000 VERZIJA verzija, koje proizlaze iz kombinacije njegovih varijanti proizvoda: dvije vrste pogona, 14 nivoa ukupne težine vozila i sedam izlaznih snaga, 12 mjenjača, 15 međuosovinskih razmaka i tri vrste kabine s dva krova – uz dodatak širokom rasponu sistema vješanja, prenosnih odnosa, osovina i priključnih vratila (do 1100 Nm).